Prao perioden 09-04-21

Hej!

Igår började min prao period på UBAB och jag var med Sven Ove första halvan av dagen och vi gjöt en pelare till en balkong tror jag. Det va armeringsjärn och massa plastgrejer och frigolit som skulle vara på rätt platts. Jag fattar inte hur man kan hålla koll på allt. Det blev baconrullad korv och makaroner till lunch. Jag fick arbets byxor, stålhätte skor, knäskydd, handskar och en ubab t-shirt av Charlotte innan jag började jobba också.

Idag var jag med Johan först och va lyffte trappsteg med en rolig maskin som jag fick köra. Sen gjorde vi brunnslock och jag skrev Mikaela på mitt och det skulle ut till en kund sen, men dom kan inte klaga för Johan sa att jag skulle skriva på det. Till lunch blev det makaroner och köttfärssås. Efter jag hade ätit så gick jag ner till Charlotte på plocklagret och hjälpte henne. När jag ändå var där så bytte jag till ett par större arbets byxor, dom blev mkt större för dom hade små storlekar och jag fick först 38 dam men när jag bytte fick jag 48 C herr men dom sitter i alla fall uppe.

Imorgon så ska jag börja i transport avdelningen med Marica och Niklas.och sen ska jag kill konstruktionen igen men skriver mer när jag varit där.

På torsdag så ska jag gå upp extra tidigt och ta moppen för annars hinner jag inte till stallet innan min ridlektion.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0