Söndag 09-04-05

Hej!

Jag har inte varit inne och skrivit på ett tag nu eftersom jag inte kunnat komma in på internet som vanligt. Sen i måndags har följande hänt:
Tisdag: Jag var med Sara efter skolan och 8.45 skulle vi ha elevrådsmöte men vi var bara 4 elever där så vi flyttade det till torsdag.
Onsdag: Jag tog moppen till skolan. Det var väldigt kallt. Sen åkte jag till badhuset och gjorde mitt simprov och det gick bra. Sen efter skolan hade vi konfa-läsning.
Torsdag: Elevrådsmöte 7.40 - 8.30. Efter skolan åkte jag och Ebba till stallet som vanligt. Vi red ute i det fina vädret och jag hade Prinsen.
Fredag: Skolan var som vanligt, jag tog den tidiga bussen hem. På kvällen tog jag moppen till Hökerum, det var ganska kallt.
Lördag: Jag var på mässan på Åhaga i Borås och där va inte så mkt kul men snackade med en som jobbar på John Bauer gymnasiet i Borås och fick lite information om skolan mm. Efter det så åkte vi till Cecill där vi åt lite Kina mat.

Idag har jag inte gjort så mkt än men jag har duschat å sen ska jag åka på nån tråkig loppis där mamma å pappa redan är. Dom hjälper till eller nått. Ikväll kommer Andreas hit occ ska sova här.
Innan jag vaknade idag drömde jag en konstig dröm... Jag, Andreas, Matillda och Jocke var med i den.

Imoron så ska jag och Andreas åka till knalleland å shoppa lite.

Men nu ska jag göra mig iordning.
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0