Torsdag 09-04-16

Hej!

Nu var det allt bra längesen jag satt här och skrev. Det beror på att jag haft ett härligt lov. Jag firade påsk med Andreas, hans familj och en annan familj som dom känner. Jag passade Ronja och de var jätte kul men det va inte så kul när hon slängde ner sin tallrik med frukt gröt på mitt ben, det var ganska varmt och kladdigt. Hon var rädd för Andreas också och det tyckte jag va jätte roligt eftersom han sa att han hade god hand med barn och sånt.

I måndags var jag och firade min kusin som fyllde 19år.

I tisdags hade vi studiedag och då blev jag sjuk med hög feber och fram tills nu så har jag bara varit sjuk.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer idag men om jag kommer på något så sätter jag mig väl här igen men nu ska jag gå och duscha...  det är väl behövligt nu.

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0