Lördag 09-08-15

Hej!

Mår inte så bra psykiskt idag. Och att mamma inte hade maten klar i tid gjorde inte saken bättre. Sorterade mina bilder i datan idag och hittade en bild på mig och Johannes. Det är så svårt att titta på bilder på honnom och Viktor. Det väcker för mkt kännslor. Det dom gjort mot mig har satt djupa spår. Jag har kommit över det värsta men de finns kännslor som ingen kan ta ur mig. Ida har varit mitt bästa stöd när det varit som jobbigast. Men det räcker inte. Jag visar bara för Ida hur jag mår vilket gör att ingen annan bryr sig. Jag älska dig Ida du är den bästa vän man kan ha när det ät jobbigt.

puss å kram

Kommentarer
Postat av: sara

:(...tröstkramar<3333333333

2009-08-15 @ 18:53:52
URL: http://xxbunnyxx.blogg.se/
Postat av: ida

tack mikaela, du vet inte hur mycket du betyder förmig, du lyssnar alltid när ingen annan gör det!<3

2009-08-15 @ 23:28:49
URL: http://iidajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0