Helgen med Andreas 09-06-28

Hej!

I fredags kväll kom Andreas hit med sin a-traktor och gräsklipparen på släpet och klippte våran gräsmatta eftersom våran rem inte har kommit än till våran gräsklippare. Sen på lördags förmidagen vid 11 tiden åkte vi till hans mor-föräldrars sommar stuga. Det var kul att vara iväg själva en natt. Jag sov nästan ingenting, men vi har tagit de lungt å bara slappat så jag är inte jätte trött nu andå och jag låg och vilade medans andreas sov i alla fall. Sen när Andreas också vaknat vid halv 8 så gick vi upp och gjorde frukost, packade å städade sen åkte vi hem till mig och Andreas stannade tills vi ätit. I natt så ska jag sova mkt hoppas jag. Jag ska stänga av ljudet på mobilen och inte ha någon vanlig telefon på rummet så ingen ringer och väcker mig.

Karmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0