lördag 21/3-09 Mitt i natten

Igår i skolan sparkade en unge från min klass mig på smalbenet så att jag fick en bula. Det gjorde Jävligt ont. På idrotten hade vi tempoboll eller multiboll och de var väldigt tråkigt. Men jag slutade tidigt idag, jag slutade 13:40 så jag var hemma lite tidigare än en vanlig dag. När jag kom bakade jag choklad muffins och dom blev goda, men jag hade för mkt smet i formarna så  det ran över lite.

Senare idag så kommer Andreas <3 han ska åka moppe. Sen ska han sova över och det ska bli jätte kul. Vi har varit tillsammans i 2 månader och 4dagar idag.
Idag ska pappa och våran granne troligt vis laga min moppe, så jag kan börja köra den på onsdag.

Men klockan än mkt och jag ska gå och lägga mig nu. (00:20) så god natt sov så gott
kram // mikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0