Måndag igen då! 09-03-30

Hej!

Idag har jag varit på utväcklingssamtal kl: 16.45, det var tråkigt men vi va överens i alla fall. Jag lånade ut min mobil till Jasmine i skolan innan idag och hon gjorde åt 30kr på att ringa. Det var svårt att komma upp idag på morgonen eftersom vi ställde fram klockan 1timma mellan lördag och söndag, men det gick.
Jag skulle bränna skivor nyss men då visade det sig att alla tomma skivor var slut! Då blev jag ganska sur.
Jag var inne och kollade på Nyhems hemsida och det var svårt att förstå något, jag ville vetat om det är el på campingplatserna men fick skriva till dom för att få ett svar på det. men jag vill verkligen åka dit men 130 kr per natt är de inte riktigt värt om de inte är el, men jag får väl se vad dom svarar.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0