Moppe krångel 09-03-24

Hej!

Idag fick pappa registrerings beviset och då visade det sig att allt är fel, ägaren står på pappa när det skulle stå på mig och så står det att den inte är försäkrad men det beror på att den är försäkrad på mig men registrerad på pappa.
Men nu har jag varit ute och test kört den lite och imoron när jag kommer hem från konfan så ska jag köra ännu mer. Jag längtar så himla mkt.

Idag i skolan så hade vi drama på Spanskan. Jag var kyparen och Mairna och Johanna var gäster. Det va jätte roligt och jag lärde mig mkt på det.
På Matten så skar jag lillfingret på ett pappaer och det gjorde jätte ont.

Imoron ska jag på konfa efter skolan och i skolan har vi sovmoron och elevens val så jag börjar och slutar med textilslöjd.

Men nu ska jag gå och duscha och sen ska jag prata i tele med Andreas. <3

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0