SUR!! 09-03-23

Nu är jag sur på pappa och mamma! Pappa har bytt batteri i moppen och allt funkar nu, men jag får inte köra till skolan bara för att jag inte kört så mkt innan "/. Jag vet hur man kör och jag cyklade 5.5 mil i 6an så det ska väl inte vara några problem? Jag fattar inte vad det är dom är så rädda ska hända! Jag vill ju kunna utnytja min sovmorgon på onsdag men nä de får jag inte "/ jag orkar inte ta bussen till konfan efter skolan för det är så trångt i våran skolbuss då.

Jag tänker åka ut i morgon och test köra den och sen bryr jag mig typ inte om vad mina föräldrar säger för jag vill ta moppen och jag vill sova ut.

Nu ska jag dra.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHA kör ändå xD äh de e jobbit men frälldrar som e jobbiga "/ HAHa

2009-03-28 @ 19:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0