Möte 09-09-13

Hej!

Nu var det längesen jag skrev men har inte suttit mkt vid datan och när jag gjort det så har jag skrivit på min bok.

Idag gjorde mamma wock, min idé men det var hon som fick göra den. Sen åkte jag till stallet på BURKUS extra årsmöte. Jag blev vald till kassör så nu e det min uppgift att hålla koll på ekonomin.

Igår var vi i h-ljunga och firade Zandra i väldigt mkt efterskott.

I morgon är det skola igen då. Inte så kul men men.

Har åkt på en rejäl förkylning men får INTE vara sjuk på onsdag... då går jag till konfan ändå. Har inte träffat Andreas sen i onsdags mer än en snabbis i fredags. Saknar honom. nackdelen med att gå i olika skolor.

men nu ska jag kolla tv puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0