<3 vem vet??? <3

Hej!

Idag har jag å Ida gymmat igen :) kul men fanns inga snyggingar att kolla på :( men men...
Sen gick vi ner å handlade å lite så... sen gick vi till en pizzeria å åt lite innan vi tog bussen hem. Kul dag med Ida. :)
Men... jag å Ida insåg att jag nog gillar en kille som jag aldrig tänkt tanken skulle kunna vara mer än en vän för mig... han är väldigt speciell på ett sätt som får mig förvirrad när jag tänker på honom på det sättet men han har en underbar personlighet <3 jag vill inte ens ta reda på om han gillar mig nu, för jag vill inte förstöra våran vänskap... Men måste nästan gilla honom för jag har tänkt på honom ganska mycket idag.
Fråga inte ens vem det är... tänker inte svara innan jag känner mig säker på vad jag vill...

Igår flög vi mini plan (4 sittsigt) pappa fick den upplevelsen i 50års persent...
Efter det åkte vi till Tai silk å åt, mumms :P


Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0