April-väder

Hej!

Hemska april väder! Pga de dåliga vädret idag så ville jag inte åka in till gymmet, inte utan Ida i alla fall och hon ligger sjuk. Det är jätte tråkigt :(
På idrotten idag lyckades jag sträcka baksidan av låret.

I morgon har vi nationelt prov i matte på morgonen. Efter det har vi SO och sen idrott, vi ska köra volleyboll. Sen är skoldagen avklarad. Då tar jag bussen till stallet, vi ska hoppa i morgon och jag e lite nyfiken på vilken häst jag får... Förr förra veckan hade jag Danne och förra veckan hade jag Priffe så de ska bli kul att se vem jag får i morron.
Efter våran lektion så ska jag nog stanna kvar och hjälpa till i nybörjargruppen med att leda någon ponny och sen ska jag hem och duscha och äta.

Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem, hon skulle jobba över till 18.00 och sen skulle hon handla lite.

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0