HEMMA!!!!!!!

Romany från poolbaren :)

Hej igen!!!

Nu är jag hemma från en underbar, varm och aldeles för kort vecka i Egypten. Har saknat Ida och några andra jätte mkt!!!! Så skönt att va hemma igen. Hoppas ni har haft roligt här med Ida denna veckan :D köpt lite papyrus och en kjol och fått massa presenter av killar och massa komplimanger... En kille som har en affär på stranden sa att han hade vesök av en drottning och att jag var Nefertite (Egyptisk drottning som va gift med tutan kamo eller ramses II tror jag) av honom fick jag ett armband. I poolbaren på hotellet fanns den sötaste infödda killen :D Romany :) fick en nyckelring i present av honom sista kvällen :D
Har badat i havet 2 ggr och 2ggr i poolen, solat en del men ändå inte mkt färg :( har tagit massa bilder som ska upp på facebook, några hamnar på bdb och någon kommer upp här med :P
Sett lite koraller med... fint fint...
Skrev resedagbok men pallar inte skriva av allt så vill ni veta nått så kanske jag kan sammanfatta veckan sen :D

Tack så jätte mkt Ida för dina gäst blogg inlägg <3

MASSA PUSSAR OCH KRAMAR
FRÅN EN NÅGOT BRUNARE MIKAELA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0