hihi, jag gästbloggar igen (a)

iih, jag kände för att gästblogga lite, eftersom jag har världens bästa vän!♥
Jag tror inte någon kan förstå hur mycket Mikaela ställer upp för mig, och hur mycket hon betyder för mig! hon har alltid varit där för mig, trots alla idiotiska saker jag gjort, och hon har alltid lyssnat på mig även om hon kanske inte alltid velat höra på .. Ingen kan ha en bättre vän än Mikaela, det kan jag lova er allihopa! När jag verkligen tänker efter, så fyfan vad hon har fått stå ut med när det gäller mig, jag har begått väldigt många misstag, och är en sån som inte kan hålla inne med vissa saker, och Mikaela som alltid varit där har fått höra så mycket patetiska saker, och annan skit som jag bara slängt ur mig, fyfan .. Nej, men det jag ville säga var, Mikaela, jag älskar dig, du är min bästa vän, och jag hoppas verkligen vi kommer hålla kontakten, länge!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0