IDA <3

Tack ida <3 du fattar inte hur mkt du betyder för mig♥ om jag inte haft dig som vän hade jag inte velat leva ♥ Du får ta lika mkt skit från mig som jag tar av dig♥ Älskar dig över allt annat på jorden ♥ Kommer alltid älska dig gumman. Jag finns här för dig bara för att jag vet att du finns där för mig ♥ Skulle något hända dig så skulle jag bli jätte ledsen. När du är ledsen börjar jag gråta, när du är glad börjar jag skratta ♥ Du är full av positiv energi som smittar. Det finns ingen bättre vän att ha än dig♥ jag skulle göra allt för dig och kommer alltid finnas för dig, vad som än händer ♥
JAG ÄLSKAR DIG IDA!! DU ÄR MIN BÄSTA VÄN OCH DET HAR DU ALLTID VARIT


Lite vanligt bloggande: 
I onsdags var jag med mamma och pappa på handledar utbildning i 3 timmar. Innan i skolan hade vi tjej konferens, alla 9or i hela komunen var i sim och sporthallen på förmiddagen och på efter middagen var vi i pingstkyrkan. Det blev en lång men trevlig dag. :D
I torsdags red jag upp dressyrprogrammet på Priffe. Jag fick 6.0 så det känns bra.
I söndags hade vi söndags skola. Dramat med mig och Ida gick bättre :) man lär sig fort :)
Idag åkte jag in till Borås på synundersökning. Det gick bra men fattar inte varför... det gick inte så bra som de borde :P men men jag slipper glasögon och kan skicka in papperna.

Puss å kram mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0