lovlovloov

Hej på er! :)
I'm back ;D haha =)
Jag har haft en helt underbar dag idag, och jag hoppas ni har haft en bra dag ni med! :)
Och att Mikaela har en bra dag nere i Egypten, jag hoppas fortfarande lite på att få något sms ifrån henne, men vi får se :) tihi!
Nu är det lov iallafall, men jag saknar min älskling!♥ Menmen, vi ska träffas på lovet, och jag lääängtar dit! :) Ja, som sagt har jag haft en super bra dag med Johan och alla andra underbara människor som finns i skolan, tihi! =) och jag har inget mer att skriva nu, så kan lika gärna berätta om lovet som kommer nu! :)

Fredag; pluggpluggplugg, mamma ska hjälpa mig lite med mitt svenska arbete, och sen tänker jag ta mig ann min brors rum och städa det, för det ser ut som ett riktigt jävla bombnedslag! fyfan!!

Lördag; hm, idag ska jag prata med Clara lite, och på kvällen blir det filmkväll hos bästa vän!

Söndag; Ingen aning vad som händer, ska prata med bästa vän hon han vill leka med mig då med :D

Måndag; Då ska jag vara med Clara, och vi ska pluggpluggplugggaaa! haha, hon är den som får mig att plugga, så måste vara med henne när jag ska plugga, och sen är vi störda tillsammans, du är så jävla bra gumman! :)

Tisdag; Då sak jag och Clara till borås och kolla runt lite, *hemligt* :D & Mikaela kommer hem! :D

Onsdag; Hm, då vet jag inte vad som händer, det märker vi :)

Torsdag; DEN PRELIMINÄRA INTAGNINGEN TILL GYMNASIET KOMMER UT PÅ INTERNET!!!!!!!

Fredag; Då ska jag till mammas jobb och jobba, skojskojskoj! :D

Lördag; då ska jag baaara ta det lugnt tror jag, vi får se! :)

Söndag; Samma sak här, bara ta det lugnt! =) Tagga inför veckan som kommer! :)

Någon av dessa dagar ska jag även fika med Alexandra& Träffa älskling! ska bli sjukt skoj! :)

Sådärja, nu har jag inget mer att skriva, men vi hörs kanske senare då jag kanske slänger upp en bild på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0