godnattttt :)

Godkväll! :)
lovade ju att skriva nu ikväll ju! ;)
Vet dock inte vad jag ska skriva, jo jag kan skriva att jag saknar min älskling :(<3
Men jag ska nog träffa han imon :D

Kan ju berätta om morgondagen med! :)
Jag ska åka och möta Clara imorgon runt 12, sen när vi kommer hem hit, så äter vi antagligen eller nått, sen ska vi plugga lite, eller om vi träffar Johan först, det märker vi :) Sen ska hon sova här, och på Tisdag drar vi till Borås! :) Ska försöka ta lite kort imorgon, och sen ska jag nog låna mammas kamera på Tisdag om jag får det för henne :) kommer bli två sjukt roliga dagar kan jag ju lova! :)

Jaa, har inget mer att skriva nu, och ska sova snart faktikt, är helt jäkla sluuut! Men ni får en bild på mig och min älskling först, och två bilder som jag tog i Torsdags! :)





Sov gott nu alla läsare!♥
För att följa mig på min egen blogg, klicka HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0