Dator :) :)

Hej!

I onsdags var vi i köket nästan hela dagen :) det var jätte roligt :) vi var i 2 grupper eftersom vi inte fick plats i samma del :P Vi såg nog ganska roliga ut, vi hade rockar som stog andras namn på och plast förkläden och typ hårnät. Tur att alla såg lika roliga ut, fart killarna såg snäppet roligare ut för dom hade inget hår som fylde upp hårnätet :P
Vi bakade socker kaka, halva frös vi in och andra halvan fick vi äta så jag och Johanna delade på ½ socker kaka och den var jätte god :)
Vi fick även våra datorer :) Men väskorna har inte kommit än

I dag hade vi en ganska kul engelska lektion.
På lunch rasten träffade jag Robert och Sebastian (kul att se att 2orna existerar :P) Sprang även fram och tillbaka med Ida för att hitta hennes mentor så hon kunde åka hem, gick inget vidare, jag gav till sist upp och gick ner till HR våningen igen, Robert och dom satt kvar en bit från vårat klassrum så jag stannade där och snackade till ca 12 för då gick jag till klassrummet och väntade på våran lärare i 10 min.
Då hade vi "lektion" (genomgång) med våran parallel klass (Idas klass, IT-Media) där vi fick veta lite vad som gällde på idrotslektionerna.
Sen slutade vi vid 1, då gick jag och Johanna ner till södratorget (jag skulle ha tidtabell) och väntade in våran buss.
Väl hemma åt jag en banan och kollade min mejl mm sen gick jag och jobbade lite.
när jag och mamma ätit kvällsmat åkte vi till återvinningen.

Hoppas på att våra dator väskor kommer snart:)

Saknar Pontus <3<3<3 jätte mycket nu <3 det är första hela skolveckan utan honom :( puss på älsklingen <3

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0