Liseberg :)

Hej! 

I fredags var vi på alidebergsbadet med klassen och alla andra 1or. Vi hade lite tävlingar och vi i San Martin kom på delad andra plats :) Dom som vann var tydligen ena idrotts klassen så det var inte så konstigt :P Men vi hade i alla fall kul :) Vi träffade våran mentor och han var väldigt sugen på att vinna, och förutom på en tids pressad gren så låg vi jätte bra till :)
                    Efter skolan jobbade jag 2 timmar sen kom Pontus <3 och hämtade mig, vi kollade lite film och jag tog över när Victor hackade lök, annars hade de nog tagit en timme till innan maten varit klar, för det gick inte fort :P Vid 2 på natten körde Pontus <3 hem mig.

På lördagen jobbade jag lite mer än 1 timme sen när pappa kom hem från jobbet åt vi lite sen åkte vi till liseberg med Marita, Pettri, Ronja, Leif och Valle. Det var kul :) Vi började med Slänggungen, sen åkte vi jukebox, lisebergsbanan, rabalder, balder, kanonen, spinrock, virvelvinden, uppskjutet, höjdskräcken och uppsvinget sen åt vi lite och sen spelade vi på lite hjul på vägen ut, då vann jag 2 kg toblerone. :)




På söndagen satte jag ihop cd/dvd stället som pappa tog hem från jobbet sen kom Pontus <3 och hämtade mig, jag va hos honom nästan heladagen



Igår började jag 9.10 då gjorde vi inte så mkt men vi lärde oss namnen bättre och sen vid lunch så slutade vi, då åkte jag via knalleland hem.

Idag jobbade jag lite mer än 1 timma sen åkte jag till skolan på mentor samtal. Det tog 10 minuter, haha.


Här kommer bilder på kläderna jag bestälde på Nelly.com.
Detta är dom jag behåller :)



Klänning, väst och armband :)



Klänningen ser ut så här :P



Tyckte det var dags för en snygg kavaj nu :P



Ett nice armband som matchar västen var en självklarhet :P

köpte even ett par pices trosor.

puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0