Ridtur :)

Hej!!!

Idag åkte jag till stallet och provade på att rida Shanthi för första gången :) Det var roligt, hon har väldigt kort trav men skön galopp:) vi tog en liten bus runda med lite bockningar och spring :P men det gick bra ändå, vi red både  i hagen och tog en liten promenad så nu har jag verkligen fått prova henne :)
Ska tillbaka på torsdag och rida igen :) så hoppas att det går ännu bättre då när jag lärt känna henne lite bättre :)
I söndags på rångedala marknad köpte jag 1 par arbets byxor, en my cemical romans tröja, en fotoram och lite smått och gott :)

I går tog jag moppen till skolan, tog ut lite pengar. Vi målade väggarna i klassrummet :)


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0