snart slut på både jobbet och sommarlovet

Hej!!

I tisdags kom mat leveransen på jobbet, vi blev lite irriterade för vi hade beställt 3 kakor blockchoklad och vi fick inte ens en hel... men men det fick väl gå bra.
Efter jobbet åkte jag hem till älsklingen <3<3<3

I onsdags bakade jag sockerkaka med päron skivor i. Den blev jätte god och gick åt fort.
Sen kom mammas konsulenter, tur att dom bakade lite bröd för jag var egentligen allderles för trött för att ha folk här.

I torsdags var det ingen "ordinarie" på jobbet bara jag och 3 vikarier... men det gick bra ändå :)
När jag kom hem gick jag och mamma på en promenad, sen kom min älskling<3 och hans pappa och hämtade mig så åkte vi till Borås. Där gick vi och kollade lite i affärerna, jag köpte 3 par trosor och en bh på lindex och ett linne på ginatricot. Pontus köpte 3 par kallingar. Han tyckte det var pinigt att kolla underkläder med mig :P så han ville se mig kolla på underkläder med honom så då gjorde jag det, det var väl inga problem :P haha. Sen köpte vi lite mat på mc donalds som vi tog med oss till parken, där satte vi oss i gräset och njöt av vädret en stund. Sen gick vi lite fram och tillbaka mellan torget och parken, vid 21 så gick vi till parken för att dansa lite men vi fick vänta en stund för vi ville inte ha kassen och min väska så de fick hans pappa och Lisbeth ta hand om medans vi dansade, sen fick som dansa lite så bytte vi av. vid 10 gick vi bort till torget för vi tänkte att det kanske blev något extra nr men inte fören 22.30 gick vi till bilen. Lite sent i säng när man ska jobba nästa dag, men det var så himla kul att bugga så de var det värt :)

I freags så smälte jag ner den chokladen vi hade fått och blandade den med müsli så fick dom lite godis. Det verkade dom också gilla. Efter jobbet va marita här och hälsade på så det blev inte mycket gjort den kvällen.

Igår va vi på kalas, firade min ingifta moster med kräftskiva:) Jag åt säkert 10 kräftor om inte mer :) det var ju så gott :)
Vid 22 tiden kom älsklingen och hämtade mig så åkte vi hem och myste.

Idag vaknade vi vid 8 men vi låg kvar ett tag sen åt vi lite frukost när mamma och pappa kom hem från kyrkan så fixade jag lite mat till dom och när som åkt igen så började jag med maten till mig och Pontus, vi åt 3 rätters för att fira att vi varit tillsammans i 1 månad idag :) Det blev ägg i korg som förrätt, porterbiff till varmrätt och banan fylda crêps till efterrätt. Det blev gott, sen kollade vi på Strike balls of glory innan han åkte hem. <3 älskar dig <3

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0