Skolan

Hej!

På tok för länge sedan jag skrev något sist, skulle skrivit om när jag va med Pontus på Gekås men fick aldrig in bilder i datorn. Sen firade jag och Älsklingen 5 månader förra vackan. Fick MVG på ett hotell prov.

Igår var jag med några från klassen och några från andra klasser i skidbacken, det var roligt men kan knappt gå idag.

Idag har jag haft matteprov som nog gick rätt bra, nu sitter jag i skolan och väntar på att nästa buss ska gå :( så ska nog ner till centrum och äta på Mc Donalds, sen ska jag möta Alexander på södra kl 12 så ska vi ta bussen hem :) så slipper gå själv :)
I eftermiddag ska jag städa och julpynta mitt rum mm.

Imorgon blir det julavslutning och sen hem och baka julgodis om jag inte orkar de idag :P

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0