Confused...

Hej!

Måndags kvällen med klassen var trevlig, två tredjedelar av klassen va där en stund i alla fall. Av dom som va där så va det många som badade, jag ville inte kyla ner ryggen eftersom jag redan hade ont i den efter helgen.

I går vaknade jag inte fören 10.30 så jag va väldigt trött. Vid kvart i tre tog jag moppen till Ulricehamn och jag var framme ca 15.30, då gick jag upp till apoteket och sen kollade jag mitt saldo på bankkortet, sen gick jag ner till moppen igen (bryggans parkering) där väntade jag på att Pontus skulle sluta, när han kom så gick vi in på Bryggan och fikade lite och snackade, vi gick dit vid fyra och klockan blev nog halv åtta innan vi gick, då gick vi till en pizzeria och åt lite sen gick vi in på ica för jag skulle köpa med mig lite hem sen fastnade vi och snackade vid min moppe. Kvart i tolv var jag hemma.

Idag har jag skämt bort min moppe lite med en rejäl tvätt, det var minst sagt välbehövligt... Jag hade sand på armarna och benen, mina foppatofflor var bruna när jag var klar.
På morgonen gick jag upp vid 5.50 för att gå på toa, sen mötte jag mamma och gav henne en grattis kram och hennes paket, det var en bok oah en film, Det brutna spjutet och spjutets härskare, jag va uppe 1 timme ungefär innan jag gick och la mig igen, sov till 10.30 igen... ställer nog alarm i morgon.
Snackde med Andreas i nästan 1 timme nyss, det var ett tag sen vi snackade nu.

Imorgon måste jag ringa till vårdcentralen, för jag måste få nytt recept på mina astma mediciner. Sen ska jag även ringa och säga att jag inte kan följa med på Lovas födelsedags kalas.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0