Full späckad vecka

Heej!

Han inte med att lägga upp bilder i fredags och orkar inte just nu, men dom kommer.

I fredags va jag som sagt på fest hos sebbe, det var en trevlig kväll men vi va inte så många. Jag kom hem efter 1 någon gång för då smsade mamma att hon ville ha hem mig så hon kunde lägga sig och sova (hon vill veta att jag kommer hem innan hon lägger sig). Så vid 20 i två la jag ifrån mig mobilen.

På lördagen fixade jag mest med maten inför mammas kalas som va på kvällen. Det var ganska kul, mina minsta kussiner va här så jag fick leka lite med dom. Jag och mormor bestämde även att jag skulle komma ner med bussen till henne.

På söndagen packade jag till resan till mormor och så var jag och pappa i Tolkabro och hämtade min moppe (som sebbe lånat och lämnat vid bussen).

På måndags morgonen körde pappa mig till Borås där jag först laddade mitt fritidskort och sen gick jag till resecentrum och tog bussen till mormor. Sista morgonen hos mormor tog jag massa foton på mormors blommor.

Igår körde mormor mig till Sjöbo-nääs så jag kunde hälsa på mina lägerkompisar och efter mamma slutat jobba så kom hon och pappa dit med. Det va jätte kul att träffa alla kompisar igen :)

Idag är det förberedelser inför semestern som gäller tex att tvätta, har redan tagit upp tvätten på sträcket, hängt upp en ny och tvättar en tvätt nu. Sen ska jag försöka hinna få upp tvätten och tvätta en till så jag får mina kläder rena till semestern :)
Ikväll så ska jag åka till Pontus, det kommer bli kul, hoppas bara vädret blir bättre. :) För jag är inte så sugen på att köra moppen i regn... Men det blir kul ändå. :)

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0