Min ring :)

Hej!

Idag har jag varit i Borås igen, men vädret var bättre förre veckan. Jag hämtade min ring, den passade jätte bra och jag älskar den verkligen! Jag köpte en present till min kusin. Jag köpte även lite godis, dricka och en knäskydd. Jag och mamma gick till Mc Donalds, jag tog en choklad milkshake och mamma tog en jordgubb/vanilj paj.

Imorgon ska jag och pappa röja lite inför mammas kalas på lördag.
Och sen på kvällen drar jag på fest. Men finns så klart på mobilen hela kvällen, så skriv gjärna något :)
Har du inte mitt mobilnummer så fråga efter de på msn [email protected] .

Kommer med lite bilder från i torsdags (Erik grönwall), måndags (klass träff) och på ringen i morgon både här och på facebook om jag hinner.

puss oah kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0