Visfestivalen - musikruinen

Hej!

I fredags började årets visfestival i Fänneslunda, jag kom dit strax före 12, då började jag med att förbereda lite mackor till toasten sen gjorde jag lite av varje fram till ca 17.00 då åkte jag hem och åt lite och bytte om, när pappa kom hem så åkte vi upp till festivalen igen (då va jag bara där och tittade på artisterna och pratade med människorna som var där och kollade).

På lördagen var jag lite trött i fötterna och vid 16.30 bar det av mot festivalen igen för att jobba lite till, vid 23.30 slutade jag jobba, då fick jag lite berömm av Malena, han sa bland annat att jag verkligen hör hemma i den här branschen och att hon hoppas att jag vill hjälpa till nästa år med. Det var kul men jag hade jätte ont i ryggen och fötterna när jag kom hem. Men det är väl inte så konstigt efter 11,5 timmes arbete på 2 dagar i dåliga skor.

Idag har jag bara tagit det lungt och det kan jag väl behöva efter 2 hårda dagar och så jag orkar träffa gamla klassen i morgon kväll också.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0