Fan...

Hej!

Idag var det en bra dag, i alla fall tills vi kollade fotboll och hela min dag blev förstörd av ett enda sms. Ett sms som gjorde mig ledsen, besviken och irriterad. Jag var på väg att börja gråta när jag läste de men gjorde vad jag kunde för att hålla tårarna inne, men på bussen hem från Ulricehamn så gick det inte att hålla kvar dom, då hade jag hållt de inne från kvart i 2 till halv 5. Jag hoppas verkligen jag kan tänka på något annat i morgon när vi ska gå in i idrottshallen och när vi ska ta emot betygen, inte så bra om alla står å ler å jag ser ut som om någon dött...

Positivt idag var att våran klass vann fotbollen både mot dom andra 9:orna och mot lärarna :)

Efter skolan åkte våran halvklass in till Ulricehamn och åt pizza. För min det blev det en kebab rulle. sen tog jag bussen hem och jag lämnade min timmraport till chefen :P så snart kommer det lite pengar :)

I morgon är det skolavslutning så de kommer väl lite bilder :)

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0