gLaD MiDsOmMaR

Heeej!!!

Imorgon är det äntligen midsommar!!! Hoppas alla har något roligt att hitta på!! Själv ska jag med familjen till min farbror som vanligt. Va sugen på att hitta på något nytt, men det är svårt att bryta vanor... Men det blir kanske det sista eller iaf näst sista året med dom. Men det märker vi.

Idag var det min sista ridlektion i UBRK, vi gick ner till gräsbanan och jag fick rida Risja för första gången så jag var lite nervös. Men det gick jätte bra, jag och Risja hade bra kemi så henne hade jag velat rida någon mer gång men så blir de inte :(. Jag får se till att åka med någon kompis eller åka dit lite spontant någon gång senare. Jag gav även Marina en liten blomma och ett kort som tack för den här tiden. Kommer sakna min ridgrupp och alla underbara hästar jätte mycket. :(
Efter ridningen åkte Moa m.fam, jag och morfar till Bryggan och åt glass. Jag tog en bägare med 2 chokladkulor i. Det var gott och välbehövligt efter det varma ridpasset.

Det blev inte av att jag åkte ner till sjön någon dag men får väl göra de nästa vecka i stället :)

På lördag någon gång kommer jag hem i alla fall.

puss och karm och ha en underbar midsommar :)

PS. har inga fria sms och om jag inte fått min lön än så laddar jag nog inte mobilen i morgon så bli inte besviken om jag inte svarar på sms för det hade jag velat göra:) DS.



(la bara upp bilden för att de skulle bli sommar känsla, den har inget med texten att göra :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0