Knasiga klänning...

Hej!

Hade beställt 2 klänningar från nelly.com för att se om jag kunde ha någon till skolavslutningen. Den ena var inte alls något i min stil och den andra fattades det en rejäl bit för att man skulle kunna dra igen dragkedjan så vi bestälde en ny i L, men den behövde man ha typ G-kupa för att hålla uppe. Då bestälde vi i sista minuten en M (den kom på onsdagen , festen var på torsdagen), men den var också för stor så jag fick ta förra årets avslutnings klänning, fast jag bytte bälte för att den inte skulle bli så jätte vit.
Idag provade jag den första klänningen igen och då passade den bra, på något konstigt sätt.
Men eftersom jag köpte en avslutnings klänning på nellys outlet i fredags så får jag väl ha den konstiga klänningen på midsommar eller något annat kul. :)


Det här är den klänningen jag skulle haft på avslutnings festen som var 1dm för liten så vi beställde 2storlekar större och den var jätte stor så gick vi ner till en M och den var oxå för stor så tog en annan klänning men idag testade jag den första klänningen igen å då gick det att dra igen dragkedjan... den va lite märklig...

Idag jobbade jag i 2 timmar och det var kanske sista gången innan hösten. Men jag är inte säker än, Sven-Olof skulle höra av sig när han kollat sina papper på när feriearbetaren ska komma men han har inte hört av sig än...

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0