Skolavslutning <3

Hej!

I tisdags hade vi skolavslutning. Jag fick ta emot Helges tack till elefick en elevrådet, jag fick en kokbok, Leila Lindholm - one more slice. När vi kom ut fick jag en blomma av mamma och pappa och vid bilen kom både pappa å peter med ett paket var, i Peters paket va de ett gulligt halsband med en delfin och i det paketet pappa gav mig vad det ett fint kors halsband. Våran klass hade lite kramkalas så alla kramade alla innan vi åkte hem. Det känndes som ett bra slut på grundskolan.


Här är jag när jag ska få mitt betyg...



När jag äntligen kom ut från värmen var de mkt att bära :P

Efter avslutningen åkte vi till U-hamn och fikade lite.

I onsdags var jag i köket hela dagen och förberede inför mammas tuperware "garden party". de va mkt slit men bra träning inför hösten. Insåg att jag skulle druckit mer under dagen.

Idag så har jag tränat lite på Wii fit och lagat mat till morfar, sen åkte vi och hämtade Moa på vägen till stallet. Idag blev det barbacka på maskot, han ville bara trava ner för backarna. När vi skulle galopera så gjorde han halv bockningar och drog ner huvudet, hans galop är lika skumpig som dom större ponyernas trav... Men jag satt kvar i alla fall.
Jag fick 500kronor av morfar i avslutnings present också. :)

Nu ska jag sova god natt
puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0