TV!!!!!!!!!!!!

Hej!

Idag tog jag min jogging runda innan frukosten (jogga 1km, gå 2km) och sen tog jag an dusch. Lite senare kom pappa hem och han hade morfar med sig, han hade en liten present i bilen sa dom. Så jag gick ut och så tog pappa ut en stor låda från bagaget och i baksätet stod min present, de var en halvstor låda, ganska lätt och i lådan var det en 26" LSD tv. Det gjorde min dag :).  Jag har behövt en ny tv i nästan 1år nu efter som min gamla e trasig. Men jag hade lite problem att kopla in boxen och VHS/DVD spelaren, men tillsist insåg vi att skart kabeln i boxen satt i fel uttag så det var inte konstigt att det inte funkade. Men VHS/DVD spelaren får vänta tills i morgon eller något för det gick inget vidare eftersom man skulle läsa i instruktionsboken för den enheten man ville kopla in men där i stog det att man skulle kolla i instruktionerna för tvn. Men kanske kan fixa det i morgon. Jag lyckades bränna min vänstra axel lite med i solen idag... men det gör inte ont i alla fall så det blir nog bra i morgon.

Imorgon ska jag nog dra ner till sjön å känna på vattnet å sola eller så kanske jag stannar hemma å njuter av vädret. Om det är lika bra väder i morgon när jag går upp som idag så tar jag nog en joggingtur till. Det var skönt med lite motion på morgonen. Men jag tar dagen som den kommer så får de bli som de blir, ska försöka få fram en bra melodi till min låt om jag orkar med, men vill inte göra de när mamma å pappa e hemma :P

Ska nog lägga mig snart för jag är jätte trött.
God natt
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0