Vandring ---> Fest

Hej!

Förra veckan
I måndags red jag igen i 19.50 gruppen. vi red ut i skogen och jag red på Ticko. Han har en hemsk sadel att sitta på. Ticko va lite larvig och ville inte gå åt rätt håll och låssades vara rädd för allt som rörde sig och lite till... Jag bara väntade på att jag skulle åka av.

I tisdags så gjorde jag prov i konsthistoria och kemi och så gjorde jag en muntlig redovisning i So om Martin Luther. Skulle ha gjort muntliga nationella i spanska men felicia va inte där så de fick vänta till torsdags lektionen.
Efter skolan jobbade jag lite.

I onsdags hade vi ruggby på idrotten, de va på tok för varmt för de... men de e inte vi som bestämmer :(
När jag kom hem så packade jag till vandringen och sen jobbade jag lite och sen duchade jag innan jag gick och la mig.

I torsdags åkte jag till skolan med en väldigt tung väska. Vandringen var riktigt jobbig men jag klagade inte. Inte ens på hem vägen när jag hade tung väska och stukad fot på dåliga "vägar." den natten fick jag sova 1 timma för koffe väckte mig typ varje kvart fram till 3 och strax före 4 vaknade jag för att jag behövde kissa, vid 4. gick jag upp på riktigt

På fredagen när vi kom tillbaka till skolan så va morfar fär å hämtade mig så jag fick åka hem å sova lite innan nelly.com hade sin vip-premier på sin nya outlet på Åhaga. Jag, Sara och Lisa tig bussen till Borås och sen mötte mamma upp oss. Jag köpte min avslutnings klänning, ett par leggins och 3 par Pieces trosor. sen åkte vi hem å jag gick å lade mig å sov typ 11 timmar.

På lördagen skulle jag jobba men halv sov typ hela dagen.

På söndagen fick de bli jobb eftersom jag inte hann med/orkade jobba på lödragen. Jag var även i kyrkan på kvällen.

Denna vecka
I måndags tog jag det lite lungt. :D

I tisdags gjorde jag om provet i konsthistoria och fick 87p så de blev ett MVG på konsthistorian.

I onsdags hade vi språk fotboll och tyskarna vann tyvärr på straffarna. På eftermiddagen åkte jag på info på Hökerumsgården där jag fått sommarjobb i 3 veckor. Vi är 9 st som ska dela på sommaren. Jag, teigen och mika ska vara en period var på Björkliden. Adam och schneider (och en som inte va där) ska vara på demens avdelningen och Ida, Joakim och Magdalena ska va på den andra "vanliga" avdelningen.
När jag kom hem från HK-gården så åkte vi till Herrljunga och firade Marika och Malins student.
Vi kom hem vid 22.30 så jag var ganska trött på torsdagen.

Torsdag: I skolan hände inte så mkt, spelade brännboll på 12 pers :P haha de va lite intressant. Efter skolan åkte jag till stallet och efter de åkte jag hem å gjorde mig klar för en trevlig avslutnings fest. Vi hade jätte kul och jag blev jätte trött så de va tur att jag fick 1 timmes sovmorgon.

Idag började vi kl 9 så jag tog moppen till skola. Vi hade kontakt-lärar-dag i idrottshallen och efter lunch kollade vi på film i sal 83.
Efter skolan idag började jag lägga upp lite bilder från vandringen och avslutnings festen på facebook.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0