Varmt som i en bastu...

Hej!

Kickoffen i måndags va ganska kul men alla drog så tidigt så det kunde blivit roligare. Men det blev en bra dag i alla fall.

Igår var det riktigt varmt, så det blev in moppe tur till Marsjön. Blev lite förvånad över att det var så varmt i vattnet, det blev bara lite vadande men hade jag varit där med någon så hade jag säkert badat lite. Istället låg jag och solade, lyssnade på musik och smsade med Ida och Pontus. Det var trevligt att smsa med dom :) Hade inte kunnat få roligare sms sällskap tror jag, hehe. Efter lite mer än ½ timme så åkte jag hem igen. Eftersom det var så varmt så blev det inte mycket gjort.

Idag ska jag nog bara ta det lungt å kanske städa lite.

I morgon kommer de en kvinna som ska intervjua mig, mer info kommer i morgon eller på fredag. I morgon eftermiddag så ska jag och kanske Ida också dra in till Borås och shoppa lite och sen kolla på Erik Grönwall.

Puss och kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0