blablabla

Jag har tråkigt, och tycker att ni borde lära er känna mig bättre, så här kommer lite tester och annat! :)

Saker som du är just nu:
[x] Kär
[/] Glad
[x] Trött
[ ] Vild
[ ] Lugn
[ ] Nervös
[x] Uttråkad
[ ] Irriterad
[ ] Ledsen
[x]  Besviken
[ ] Arg
[x] Sjuk
[x]  Stressad
[x] Förvirrad
[ ] Sårad
[ ]  Olyckligt kär

JAG:
Är singel: Jag vet inte ;o
Saknar någon just nu: Jad
å.
Är rädd för att bli övergiven? Jaa, all the time lixxx!

Svär ofta: som faan, haha! ;D
Sjunger i duschen: ibland ;D
Morgonperson: beror på
Är kär i kärleken: Jaa (;
Skrattar åt mina egna skämt: haha ja, faktiskt.
Vill ha barn: Kanske, vi får se.
Skulle göra plastikoperation om det var helt ofarligt och gratis: nääe, tror inte det.



HAR DU:

Glasögon/Linser: Jappps! men använder dem inte
Piercingar: i öronen

Syskon: yes, 2 bröder =)
Jobb: Nej
Rymt hemifån någon gång: JA!
Färgat håret: ohja!
Bra självförtroende: njaa, lite kanske,
Sagt "Jag älskar dig" till någon: jadå,
Varit kär: yes..
Blivit dumpad: jaoo..
Dumpat någon: mmh,
Brutit ett ben någongång: yessss! handleden, haha ;D
Ljugit om vart jag är för mina föräldrar: mååånga ggr!

Somnat gråtande: jaaa!


SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Jag!
Du delade dricka med: Clara(min typ bästa vän!)
Skrek på dig: ingen aning typ
Du fick sms från: Elias
Du snackade med på msn: hm, ingen aning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0