Lär känna mig lite bättre♥

Berätta sju sanningar om dig själv;
- jag har jäävligt dåligt självförtroende.
- jag är väldigt osocial.
- jag är vädigt mörkrädd.
- jag ogillar hur jag ser ut.
- jag äter alldeles förlite&för dåligt.
- jag suger på att berätta&visa hur jag egentligen känner.
- jag är blyg.

sex sanningar om hur du var som liten;
- jag hade en bästa vän som har gjort mig till den jag är idag .
- pratig
- jobbig
- jag sov typ aldrig.
- söt

fyra sanningar om mitt kärleksliv;
- När jag tycker om någon, så är det sanningen.
- blir sjukt lätt ledsen och avundsjuk.
- när jag tycker om någon, är jag livrädd att förlora den personen.
- jag har en förmåga att tolka saker utan att ha all information.

fyra sanningar om mitt familjeliv;
- Min mamma är min bästa vän.
- Min kontakt med min familj har kraftigt försämrats sedan januari.
- Mina bröder är de bästa!
- Min familj är den bästa.



tre sanningar om mitt kompisliv;
- Jag har har många falska vänner.
- Jag tar vara på mina äkta vänner.
- Mina äkta vänner är de bästa.

två sanningar om min personlighet;
- Jag bryr mig mer om hur andra mår än om mig själv.
- Jag vågar oftast inte visa vem jag egentligen är. (om det har något med personligheten att göra?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0