<3 Trevlig kväll <3

Hej!

Som Ida skrev igår (torsdag) så va jag hos R.K <3 Åkte hemmifrån typ halv fyra å vid sju eller något kom Pontus :) Vi åt tacos :) de va mums :P sen kollade vi på "my boss´s daughter". När filmen va slut åkte Pontus hem å jag å Robert fastnade framför tvn, när han satt och pillade i mitt hår så höll jag på att somna, vid halv 12 kom jag iväg. Men mitt helljus på moppen är jätte dåligt så fick köra 30km/h där de inte fanns gatubelysning... Så vid halv 1 kom jag hem :P
Jag hade iaf en jätte kul och trevlig kväll :D Puss på dig Robert <3

I onsdags efter konfan så städade jag mitt rum.
I torsdags morse så damsög jag mitt rum å sen tvättade jag lite. Sen gick jag å duschade å fick välja nya kläder eftersom min tunika va för liten men de löste sig ändå. Jag fick även uppgiften att laga maten.

I dag ska jag bara slappa lite :)

Hade en underbar kväll igår :) de måste göras om någon gång killar :)

puss å kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0