Godismonster (6)

Hej!

Igår va jag i skolan, det var skönt att röra lite på mig men fick jätte ont i min häl. Som tur var så kände jag inte av att det gjorde ont i hälen när jag red, vi red ut i skogen och jag hade Danne, det var lite spännande i galopp backen, Danne fick lite väl mycket fart och galoperade in i baken på Risja som i sin tur galoperade in i baken på Ixi men bakom Danne fanns det lite plats kvar. På skogs stigen ner så snubblade Danne till men annars så gick det ganska bra att rida ner. Det var skönt väder att rida i med, det var varmt och kom lite små droppar från himlen men det var bara mysigt.

Idag har det varit en seg skoldag, men vi fick våra klass tröjor och mjukis byxor idag, men jag var besviken på byxorna, dom var långa och smala. Tröjan hade jag också problem med för ingen hade sagt något till mig om att skriva mitt namn men dom påstår att hela klassen var där den dagen men jag vet inte... Hur som hellst så är mitt namn inte med på tröjan nu vilket gav mig lite deja vu eftersom Andreas råkade ut för samma sak.
Sen jag kom hem så har jag suttit i soffan och ätit godis och chips så jag mår illa, jag kollade först på Starstruck och lite senare än den tog slut så startade vi Mean girls. Det är en bra film som man alltid kan titta på.

Men nu ska jag gå och lägga mig klockan är ju ändå 23:26 och jag har varit trött hela dagen så jag kan nog behöva lägga mig nu.

God natt puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Sara A

Fin blogg du har.^^ Ett tipps, lägg in lite mer bilder så blir de intresantare o läsa! :)

2010-05-31 @ 18:58:48
URL: http://jetaimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0