lördag....

Hej!

Idag har jag, mamma och Jessica grejat här hemma. Först röjde vi lite och sen började jag baka brödbullar och mamma gjorde muffins medans Jessica diskade lite och damsög. Sen började mamma med maten, det blev fläskpankakor så ugnen har gått i ett idag. :)
Idag skulle jag igentligen åkt till RK men han skulle med sin mamma till Ikea så nu ska vi ses på torsdag istället.

I morgon blir de kyrkan, mamma ska snacka å jag ska va förbedjare... Det ska bli spännande att prova något nytt :P Jag har fått förbön 100-tals gånger men jag har inte bett mer än för några få kompisar...

Denna veckan har vi 4 nationella prov på 3 dagar... ett varje dag i spanska och en labb i No på onsdag.

Har funderat mycket denna veckan... jag längtar as mycket efter att skaffa egen lägenhet, men är inte redo för de. Sen måste man skaffa jobb med men vem vet flyttar väl om 2år kanske :)

Just nu sitter jag och skriver på msn med en kompis från årets konfaläger och lyssnar på musik... har lite tråkigt också, RK jobbar så kan inte smsa med honom och jag vill inte sova än... Därför blir det lite meningslöst skrivande här så li behöver inte läsa innan jag gör ett nytt stycke text.
Kollat lite på tv för att dryga ut tiden men nu kollar pappa på något tråkigt...
Jag och Jessica kollade lite öppettider på Ullared idag också för vi tänkte dra dit på lördag. Det blir första riktiga gången jag åker dit :)

Men nu ska jag nog lägga mig i alla fall, ska åka med mamma till kyrkan så måste va där 9.30 :( det är segt :(
Men det får jag väl stå ut med, god natt
puss och kram <3 (en extra puss till RK <3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0