Matvrak no1 eller kanske inte

Hej!

Idag har vi haft en "husets ämne" dag då vi fick välja mellan att va hemma å i skolan å jobba ikapp eller jobba för bättre betyg, jag skulle vara hemma men det hade jag varit oavsett eftersom jag fortfarande har feber. Eftersom jag e sjuk så har jag inte samma ork som vanligt å speciellt inte eftersom jag inte äter. Vid 13 tiden så tänkte jag steka upp kotletterna som mamma köpt men när jag hade gjort rent pannan så hade jag ingen aptit kvar så jag gick och duschade istället. Efter det har jag lyckats tvinga i mig ett päron men redan efter 1/5 så var jag redan mätt. Jag har suttit med hemkunskaps inlämningen till och från hela dagen.

Just nu är mamma på väg för att köpa lite Kina mat till mig, hoppas bara att jag har lite aptit när hon kommer hem... Jag ska i alla fall få strimlad biff med sötsur sås så kan väl kanske äta lite. Annars har jag ju mat till i morgon, eftersom jag fortfarande har feber så lär jag ju inte gå till skolan i morgon heller. Mamma ska även ladda min mobil så snart har jag fria sms igen :)

Imorgon får jag väl göra klart lite andra skolarbeten för det är inte många veckor kvar nu och jag har en hel del SO som inte e klart än. Sen måste jag ju se till att bli frisk med så jag kan åka till Stockholm på lördag. Det skulle inte vara kul att missa det...

Saknar Robert :( <3 vill inte vara sjuk, vill va hos honom :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0