Negerbollens dag <3

Hej!

Idag har vi haft del2 i dom nationella språk proven, läsförståelse idag (hörförståelse igår och skriv delen i morgon). När jag kom hem från skolan åt jag lite sen gick jag till Farbror för att få maskin instruktioner så jag kan börja klippa. sen gick jag hem och gjorde negerbollar (jag bryr mig inte om vad ni tkr, i vårat recept så heter dom negerbollar så då skriver jag det här med) Dom tog slut rätt fort, som vanligt...

I morgon har vi Nationell labb också i kemi. Seg vecka med 4 nationella prov på 3dagar (skulle haft so prov med, men de flyttades :)
Efter skolan blir det konfa, trevligt att ta hand om 95orna :P

På torsdag e vi lediga så då ska jag åka till R.K <3 vid typ 4 å sen vid 7 kommer även pontus dit, kommer bli en trevlig dag :D hoppas bara killarna tycker det med...
Kommer väl skriva lite mer på torsdag.

Men nu ska jag gå å lägga mig. Sov gott alla blogg läsare :D
puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0