Sjuk :(

Hej!

Igår hade jag en fullspäckad dag. Vi hade SO prov som inte gick så bra. Sen hade vi elevråd men Pia har magsjuka så de blev inget bra möte eftersom vi inte ens hade en dagordning att gå efter.
Efter skolan tog jag bussen till Ulricehamn å gick runt med sara i en timme innan Pontus kom och sen efter en stund kom Robert med. Så gick vi tre in på Torgstallet och fikade, det var riktigt trevligt.
Under dagen har jag knappt ätit något, till frukost blev det bara en macka, till lunch blev det några ungsstekt potatis ("pommes") och en liten bit grillbörjare och sen åt jag en kladdkaka, det va vad jag åt...
När jag kom hem så gick jag å jobbade i 2 timmar med lite feber. När jag kom hem så gjorde jag lite nyponsoppa å innan jag la mig så tog jag tempern å då hade jag 39.9 graders feber. Jag hade även ont i hela kroppen.

Jag sov i 11 timmar inatt så jag var nog väldigt dålig... Idag så har jag bara suttit vid tvn å druckit nyponsoppa, börjar väl bli dags att ta mina mediciner... Idag blir de ingen konfa så hoppas att som andra ledarna klarar de själva :P haha.

Hade även en lite speciell dröm inatt... Jag va å kollade på någon föreställning tror jag och även Andreas var där, vi satt på en stor sten och pratade och kollade på den föreställningen, efter en stund så vänder han sig mot mig, ser mig i ögonen och böjer sig mot mig och kysser mig, jag kysser tillbaka, vi lägger oss ner, sen säger han: hur blir det nu då?? å jag svarar: men jag e ju typ tsm med Robert...
Vet inte vad den drömmen skulle betyda, om den nu betyder något, men den kändes så himla verklig...

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0