Trött, trött, trött

Hej!!

I onsdags så var jag med på konfan och hade lite dans lektion med dom:) dom var inte så engagerade (dom 4 tjejer som va där) men jag va på dom hela tiden att dom skulle dansa. Hoppas att dom lärde sig några av stegen :P

I torsdags i stallet red vi ut, Tango fick rejält med fart i galoppen i den långa backen, det tog inte stopp innan jag kom ikapp Jimmy och Karolina. Fick kramp i låret så fort jah hoppat upp i stort sett så det blev ingen bra start på ridningen. :(
Jag blev väldigt glad också, för prinsen var tillbaka i stallet :D hoppas bara att han kommer igång innan sommarlovet och att jag hinner rida honom innan jag slutar :)

Idag fick jag veta att R.K inte kan va med mig i morgon tyvärr men det är sådat som händer. Så vi ska försöka ses på torsdag istället när vi ändå är lediga. I skolan idag har jag bara varit trött, jag gjorde muntligt nationellprov i engelska. Det kunde ju ha gått bättre men de var okej. :P

Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0