Ullared

Hej!

Idag gick jag upp 04.15 och gjorde mig klar och strax efter 5 åkte jag, Jessica och Peter och hämtade Ida. Sen åkte vi ner till Ullared. Ida och jag delade kundvagn och medans vi väntade på att dom skulle öppna så satt Ida i kundvagnen å där satt hon kvar tills vi kom in. Vi började med att gå ner till hästavdelningen för att kolla efter nya short chaps men jag vill ha i fusk mocka och de fanns bara upp till 14 år, men köpte ridstrumpor istället.

Här kommer en lista på vad jag köpte:
Godis + kakor 
Batterier
T-shirt
Fleece jacka
Lång hood tröja
Hood cardigan
Svarta leggins
Sockar
Trosor
Bomullspinnar
Bomullspads
Påslakan set
Rakhyvlar
Ansiktsmasker
(mammas morsdags present - After eight)

Har varit en trevlig dag med 3 underbara människor. :D

Tyvärr har Robert haft fullt upp så han har inte kunnat smsa med mig :( men Ida har varit social så att jag inte varit i behov av att smsa... men puss på honom :)

en av alla tröjorna :)







De här är lite av de jag köppte idag :D


Puss å kram :)

Kommentarer
Postat av: Sara A

Va kul. :)

2010-05-24 @ 15:57:12
URL: http://jetaimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0