Upp och ner...

Hej!

I lördags åkte jag, mammam och pappa iväg till Stockholm på Jesus manifestationen. Det var en bra dag, vi tog tåget från Herrljunga 8.20 och när vi kom upp till Sthockholm så gick vi till Sergelstorg i värmen och kollade på massa människor som snackade, men eftersom det var så varmt så ville jag vara i skuggan och mådde inte så jätte bra så vi gick till pressbyrån och köpte dricka (mamma och pappa köpte en flaska vatten var och jag köpte en flaska vatten och en flaska Brämhults juice) vid typ halv 1 gick vi och åt. Så mycket mat blev det inte för mig men drack 1 glas cola och sista halvan av vattnet, innan vi gick där ifrån så fylde pappa på min flaska igen och sen gick vi tillbaka till Sergelstorg och förberedde oss för vandringen till Kungsträdgården (vi tog en omväg). Innan det tog slut där så gick vi tillbaka till tågstationen med ett stopp på pressbyrån på vägen för att köpa lite färd mat och mer vatten. Sen tog vi ett litet besök hos Maggan när vi ändå va i Herrljunga.
Samanfattning av dagen, jag har druckit jätte mycket vatten, vandringen var höjdpunkten, extra turen till Maggan klarade inte min förkylning.
 
Det var många som skulle vara med och gå så det var led som gällde. (lite svårt att ta bra kort när man går)

Söndag var en soff sovar dag, jag åt nästan inget och jag hade feber igen.

Idag hade jag ingen feber när jag vaknade men den steg framåt dagen. Jag har bara suttit vid tvn hela dagen och orkade knappt ens ta fram datan nu på kvällen.
Jag hade i alla fall en underbar dröm i natt. Jag hade precis ätit klart skol maten och när jag kommer ut från matsalen så kommer Robert upp bakom mig och kramar om mig, när jag går till mitt skåp så följer han efter mig med händerna runt min midja. När jag är klar i skåpet ställer vi oss vid fönstret mittemot kemisalen (fd. No röd) och vi ser varandra i ögonen ca 10 sekunder och sen kysser vi varandra, sen vaknar jag så klart av att jag hostar sönder kroppen igen :(
Det var i alla fall en underbar dröm, synd att den inte var verklig :(

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0