100 inläggs jubileum

ETTHUNDRA INLÄGG

Nu har jag uppnått 100 inlägg här på bloggen!

Det tänker jag fira med lite:

Gobitar
Fakta
Extra bilder






Gobitar

2009-04-21 Min prao på UBAB
09-12-11 Killarna som chockade oss
Mars 2010: jag åkte till egypten och ida gästbloggar
10-05-02 Konfa läger
2010-06-17 skolavslutning <3
2010-08-04 Dags att skriva igen :P (jag och Pontus blev tillsammans mm)



(första bilden på mig och Pontus)


Kul att veta om mig

(kopierade det ida skrev i gästbloggen och ändrade svaren)

Saker som du är just nu:
[x] Kär
[x] Glad
[x] Trött
[ ] Vild
[x] Lugn
[ ] Nervös
[ ] Uttråkad
[ ] Irriterad
[ ] Ledsen
[ ] Besviken
[ ] Arg
[/] Sjuk
[ ] Stressad
[ ] Förvirrad
[ ] Sårad
[ ] Olyckligt kär

JAG:
Är singel: Nej :)
Saknar någon just nu: verkligen

Är rädd för att bli övergiven? Nej inte så
Svär ofta: nääh
Sjunger i duschen: ibland
Morgonperson: nja
Är kär i kärleken: Jaa :)
Skrattar åt mina egna skämt: ibland
Vill ha barn: självklart, men inte än på några år
Skulle göra plastikoperation om det var helt ofarligt och gratis: nääe, tror inte det.


HAR DU:
Glasögon/Linser: nej
Piercingar: i öronen :P
Syskon: nej
Jobb: ja… men det är snart slut
Rymt hemifån någon gång: nej
Färgat håret: många gånger
Bra självförtroende: ganska
Sagt "Jag älskar dig" till någon: såklart
Varit kär: om jag har :)
Blivit dumpad: ja
Dumpat någon: ja
Brutit ett ben någongång: räknas tänder? :P
Ljugit om vart jag är för mina föräldrar: ja jag tror de…
Somnat gråtande: jaaa!


SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Jag :P annars pontus :)
Du delade dricka med: Pontus kanske??
Skrek på dig: vet inte….
Du fick sms från: Pontus
Du snackade med på msn: Joel







Antingen eller

hund - katt: hund
dressyr - hoppning: hoppning
kort - kontant: kort (men lite kontanter med mig) 
Grean day - Simple plan: simple plan :) 
svart - vit: svart 
byxor - kjol: byxor (ibland kjol men då ska de va leggins)
Klack skor - skate skor: skate skor (klackar är bara kul ibland) 
mjukis - jeans: mjukis är goare :)
baka - laga mat: LAGA MAT!! lätt! 
maskara - läppstift: maskara
bilddagboken - bloggen: bloggen 
fota - posera: fota (men ar kul att posera ibland) :)
burger king - mc donalds: mc donalds 







                         Fakta

Bloggens första inlägg skrevs den 20 mars 2009
                                     
Namn: Mikaela Johansson
Ålder: 16
Smeknamn: Mikkan
Msn: [email protected]
Cevilstatus: Pojkvän, Pontus Persson 17 år
Familj: Mamma Johanna, Pappa Janne "Bror" Peter
Fritidsintressen: Ridnining, vara med kompisar, vara med Pontus, laga mat, skriva, fota, shoppa, måla,dansa
Studier: Hotell och restaurang, John Bauer gymnasiet år 1
Arbete: Gräsklippning
Sko storlek: 39
Storlek på tröjor: S-M, 38
Storlek på jeans: W30 L 32 
Vanliga byxor: S-M  
Orginal hårfärg: blond (se nedan)


Favorit skomärke: Acer (skateskor)
Hur många par skor har du: 14 :) och 2 par ridskor
Alergier: lactos intolerant, astma
Är svag för: godis, främst choklad
Har svårt för: marsipan och mint
Bästa maträtten: svårt, men älskar pankakor och stekt / grillat kött
Värsta maträtten: korvstroganoff på stark första platts, ärtsoppa, luktar bättre men äter det inte.




Stall frågor

Vilken hästras rider du: Fjording
Hur stor är hästen: 148cm (tror jag)
Hur många hästar är det i erat stall: 2
Vad heter hästarna: (kallas) Shanthis, Huttis
Vilken typ av ridning tränar du: hoppning och dressyr  
Är hästen tränad i något mer: inkörd och westen tränad
Roligast att göra med hästen: rida ut i skogen
Roligast med ridning i övrigt: Hoppning (har inte bötjat hoppträna henne än)

Hur många har du
- par ridstrumpor: 13 :)
- par ridbyxor och vilka färger: 2 svarta 1 svart/gråa 1 blå rutiga
- ridhandskar: 5



Scala 2008




Skolan 2010


Tack till alla blogg läsare

Tack för att ni läser! Det är tack vare er jag fortsätter skriva :) Har ni några förslag på hur jag förbättrar bloggen tex berätta vad ni vill läsa om, vad ni vill se för bilder mm. hoppas ni uppskattar mina inlägg :)


Massa pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0