min pojke <3

Hej!
Hade tänkt lägga upp lite kul fakta om min älskade Pontus nu <3 :) Pontus och jag har har varit tillsammans i knapt 3 månader. Men dessa månader har betytt ofattbart mycket för mig och kanske för Pontus med. Tillskillnad mot vad många tror så har jag och Pontus en del gemensamt (märks nog inte i texten här) både i intressen, musik och humor. Utan min Pontus skulle mitt liv vara väldrigt tråkigt, det behövs inte mycket för att han ska få mig att skratta :D

ÄLSKAR HONOM!!!!! <3<3<3<3<3


(Pontus slängde sig i sängen :P )

FAKTA  (intervjuade pontus för att få rätt svar på allt)
Namn : Pontus Persson
Födelsedadum: 1993 – 09 – 13
Bor: Hökerum / Timmele
Familj: mamma, pappa, 2 äldre bröder (Peppe, Emil) och 2 yngre bröder (Victor, Isac)
Cevilstatus: förhållande
Skola: Sötåsen
Intressen: jordbruk, mig :P sova jobba
Smeknamn: pp, muppen, persson, bonden
Framtidsplaner: egen gård, resten är privat , kanske gifta mig med mikaela

Äter inte: broccoli
Svag för: mikaela
Svårt för: läsa, skriva
Skostorlek: 40-41k
Klädstorlek: M
Par skor: 7 (med stövlar)

Dina favoriter
Favorit grene av film: komedi
Favorit färg: svart, blå, grön
Favorit sifra: 15
Favorit rätt: det mikaela lagar, allätare
Favorit godis: det mesta utom lakris
Favorit märke, traktor: john deere
Favorit märke, bil: volvo
Favotit kläder: arbetskläder
Favorit djur: ko

Favorit djursfrågor (Ko)
Vilken är din favorit ras: Svart-vit
Hur många djur har du i "din" ladugård: ca 160
Roligast att göra med en ko: mjölka



(Pontus uppe på Sötåsen)

HAR DU:
Glasögon/Linser: ja
Piercingar: nej
Syskon: ja
Jobb: ja typ
Rymt hemifån någon gång: nej
Färgat håret: nej
Bra självförtroende: hyfsat
Sagt "Jag älskar dig" till någon: ja
Varit kär: ja, jag är
Blivit dumpad: ja
Dumpat någon: nej
Brutit ett ben någongång: nej
Ljugit om vart jag är för mina föräldrar: ja
Somnat gråtande: nej

Saker som du är just nu:
[x] Kär
[x] Glad
[x] Trött
[/] Vild
[x] Lugn
[ ] Nervös
[/] Uttråkad
[ ] Irriterad
[ ] Ledsen
[ ] Besviken
[ ] Arg
[X] Sjuk
[/] Stressad
[ ] Förvirrad
[ ] Sårad
[ ] Olyckligt kär

JAG:
Är singel: Nej!
Saknar någon just nu: aa! Definitivt
Är rädd för att bli övergiven? Nej
Svär ofta: aah
Sjunger i duschen: aah
Morgonperson: nja
Är kär i kärleken: Jaa
Skrattar åt mina egna skämt: aah
Vill ha barn: ja, men inte än på några år
Skulle göra plastikoperation om det var helt ofarligt och gratis: nej

SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: mikaela
Du delade dricka med: mikaela
Skrek på dig: erik
Du fick sms från: mikaela
Du snackade med på msn: mikaela


(Bästa bilden på Milkaela och Pontus)

Antingen eller
hund - katt: hund
kort - kontant: kontant
Eddie meduza – the baseballs : The baseballs
svart - vit: svart
jeans – mjukis: jeans
arbetsskor – tennis skor: arbetsskor
baka - laga mat: laga mat
bilddagboken - bloggen: bilddagboken
fota - posera: posera
burger king - mc donalds: mc donalds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0