ingen tid...

Hej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen.

Onsdagen efter provridningen så skulle jag jobbat men det regnade jätte mycket när jag kom hem.

På torsdagen åkte jag och red Shanthi igen. Det blev mkt mer bus än förra gången men jag satt kvar. Mamma och Karro tog även med den lilla ponnyn på en promenad med mig.

På fredagen var det bara hem och byta om och packa som gälde innan klass festen sen kom Pontus <3 med sin pappa och hämtade mig så åkte vi hem til Pontus :)

Helgen bestog av meckande med traktor (med Pontus hjälp) och moppe (visade Pontus mer eller mindre) , lite mys, träffade människor (pastor David sa att dom ska starta en tonårsgrupp som jag kan få va ledare i)

Måndag, kollade min mail, det var trevligt, iaf 2 av de nya medelandena. Det första var från transportstyrelsen, där stog det att vi blivit godkända och att tillstånden kommer i veckan. Det andra var från Ida, hon skickade ut planering mm om Face to Face (tonårsgruppen) Där stod jag redan med som ledare trots att inte hunnit bestämma mig riktigt... Men nu slipper jag ju bestämma mig själv :)
Vi va på Grand hotell på studiebesök.

Tisdag, Jag va riktigt ridsugen igen, men skulle inte rida igen fören på torsdag. När jag kom hem jobbade jag lite.

Onsdag = Köket :)
Vi fick våra kläder och hade en stressig dag i köket, vi skulle hinna med många moment på kort tid, jag och hanna klarade det rätt bra, maten blev klar i rätt tid, vi hade lite problem när brödet jäst klart för hon stod och stekte köttbullarna och jag skulle egentligen göra såsen då så hon fick försöka ta köttbullarna och blanda ihop såsen samtidigt som jag bakade ut brödet. Vi blev i alla fall klara i tid.
Vi får tyvärr vänta på skorna, mössorna och förklädena ett tag till.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0