Övningskörning

Hej! 

igår var jag och pappa varit och övningskört för första gången. Det gick rätt så bra :)
Vi va på piraten så vi hade bra yta, pappa sa att linjerna va vissa delar av vägen. så fick jag göra lite olika övningar på olika delar av "vägen" tex. släppa av pappa vid väg kanten så jag fick stanna på väggrenen och tränade på att blinka (inte speciellt svåra grejer men bra träning) Det gick inte speciellt fort, inte ens när pappa sa "gasa, gasa, gasa, bromsa" ville inte gasa så jätte mycket. Fick även träna på att backa en del, både rakt och svänga. Pappa sa när vi kom hem att vi nog kanske kan köra på vägen lite gran nästa gång.
Men funderar på om man ska köra på en parkering eller piraten första gången man kör med mamma med. 

Det är iaf roligt att ha kommit igång nu och hoppas att det blir mycket körande innan halkan så man kan köra i vinter med :)

På kvällen var vi på prova på, på zumba. Det var roligt men svettigt :) Jag ska fortsätta nästa vecka :)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: HannaElisabeth

Då får man se upp för dig på vägarna nu då;) Det är härligt att komma igång med körning. Jag är livrädd för att börja köra. Jag ska börja snart:P

2010-09-13 @ 10:47:44
URL: http://hannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: mikaela

Haha vi får väl köra ihop någon gång :P hehe

2010-09-13 @ 10:52:53
URL: http://mikkantikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0