Sjuk...

Hej

Idag blir det till att kolla filmer hela dagen, har blivit förkyld så ska vila upp mig. Funderar på att kolla harrypotter  eller lite av mina nyare filmer tex en am-pie, lite romantik:P men får väl se :) tänkte i alla fall kolla på någon film, sen ska man komma på vad man ska äta med. Hoppas även på att någon ska ha tid att smsa lite under dagen :)

I morgon ska vi ha skolval som jag kommer missa, kommer även missa en kul dag i köket:( men men får göra det bästa av situationen och hoppas på att jag blir frisk tills torsdag så jag kan rida lite och framför allt vill jag bli frisk så jag kan åka till min älskling på fredag <3 Vi ska ha en toppen helg med en myskväll på fredag och fira hans födelsedag som var i går <3 GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING<3<3 sen ska vi åka en sväng till hans mamma. Men mer detaljer kommer på söndag eller måndag.

Alla komenterar ett grattis?? :) Pontus <3 17 år den 13 september 2010 <3<3<3

Hade velat vara hos honom igår och sagt grattis på riktigt :) Älskar honom <3<3<3<3

Här kommer även lite bilder från när Pontus var med mig i stallet i lördags :)




















Shanthi är en mysig liten häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0