Underbar helg <3

Hej!

Fredags kvällen med min älskling <3 började med att vi packade ner det vi skulle ta med, sen åkte vi till skidbacken och satte oss och kollade på utsikten och åt mina baguetter och drack lite cider. Det var mysigt och vi satt kvar där länge. Det började dugga lite men det ignorerade vi bara. Sen åkte vi hem och myste resten av kvällen.

På lördagen låg vi kvar ganska länge i sängen innan vi gick upp. På förmiddagen åkte vi till stallet för jag skulle rida Shanthi, när vi kom dit så råkade jag skrämma Thomas som stod och grejade. Karro hade också köpt en ny sadelgjord så nu gick det bra att få fast sadeln själv :) När jag väl kom upp så skrittade jag i hagen en stund sen följde Pontus med mig på en liten promenad ner till vägen sen travade jag litte upp, Det var första gången jag kunde trava utan att hon bocka med mig. Så nu kommer det nog gå bättre.
När vi kom hem så skulle jag dusha och medans jag gjorde det så hjälpte Jessica och Pontus mamma med att fixa grönsakerna till maten, vi skulle ha tacos. Efter maten körde mamma och pappa, Peter och Jessica till Vårgårda och passade på att hälsa på min farbror när dom ändå va där. Medans dom va där kollade jag och Pontus på film. En stund efter pappa och mamma kom hem så var de dags för Pontus att åka hem tyvärr :(

<3 Tack älskling för en underbar, mysig helg <3<3<3<3

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0